messi.gen.tr
Messi

Ana Sayfa | Soru Cevaplar | Yeni Makale Ekle | En Son Yapılan Yorumlar











Messi

Lionel Messi, 24 Haziran 1987 yılında Arjantin Rosario’da doğmuştur. Henüz 8 yaşındayken şehrinin takımında futbolla tanışmıştır. Newel Old Boy’s takımının alt yapısında yetişmiştir. Messi, hormon ve büyüme eksikliği tedavisi için ailesiyle birlikte 2000 yılında İspanya’nın Barcelona kentine yerleşmiştir ve Barcelona takımında oynamaya başlamıştır. 

Messi
Lionel Messi'nin Kariyeri
2005 yılında Barcelona formasını giyen Messi, İspanya La Liga’da gol atan en genç futbolcu unvanını almıştır. 2006 yılında Barcelona formasıyla İspanya La Liga Şampiyonluğu ve UEFA Şampiyonlar Ligi Şampiyonluğu yaşamıştır. 2007 yılına geldiğimizde Messi artık performansıyla göz doldurmaya başlamıştı. El Clasico derbisi olarak adlandırılan Real Madrid – Barcelona maçında hat trick yapmıştır yani 3 gol atmıştır. Bunun yanı sıra 26 lig maçında 14 gol atarak günden güne yıldızlaşmıştır ve herkesin dikkatini üzerine çekmiştir. 2008-2009 sezonunda kariyerinin en iyi yıllarını yaşamıştır. 1 sezonda 38 gol atmayı başarmış ve 6 kupa kazanmıştır. 

2009-2010 yılında yine durdurulamayan Messi, bütün turnuva maçlarında 47 gol atmıştır ve Ronaldo’nun rekorunu egale etmiştir. 2011 yılında ise 53 gol atarak kendi elde ettiği rekoru kendi kırmıştır. Yine 2011 sezonunda Şampiyonlar Ligi maçlarında 12 gol atarak üst üste 3 kez gol kralı olan 3’üncü futbolcu unvanını kazanmıştır. Messi, Gerd Müller ve Pierre Papin’den sonra üst üste 3 kez gol krallığı yaşayan 3’üncü futbolcudur. 2012 yılında, bir Şampiyonlar Ligi maçında bir maçta en fazla gol atan futbolcu unvanını almıştır. Messi bu unvanını, Almanya’nın Bayern Leverkusen takımına 5 gol attığı maçta kazanmıştır. 

2012 sezonunda tüm karşılaşmalarda 73 gol atarak dünya rekorunu kıran futbolcu unvanını kazanmıştır. Kırılmadık rekor bırakmayan Arjantinli futbolcu, bir başka efsane Arjantinli futbolcu olan Maradona’nın veliahdıdır. Yetenekleri ve oyun tarzı, ona “Yeni Maradona” dedirtmiştir. Genç yaşında kariyeri boyunca bütün rekorları kırmıştır ve önünde kırılacak sadece kendi rekorları kalmıştır.

Yayınlanma Tarihi : 04.11.2013 05:42:44

Messi Yorumları ve Tartışma Forumları  
İsminiz 
Yorumunuz 
Güvenlik
 
 Kırmızı renk ile yazılan sayıyı girin
   

41 Yorum Yapılmış "Messi"

efe lioel messi

hayat bilgisi ödevimiz futbolcu araştirmak

2014-12-15

Kullanıcı oyu: 4,5

erhan messi

messi çok iyi bir futbolcu kırmadığı rekor yok onu çok çok çok seviyorum inş onla bir kere karşılaşırım

2014-12-08

Kullanıcı oyu: 4,5

Okan Messi

Ben Çok Büyük Messi Hayranıyım Messiyi Çok Seviyorum

2014-12-05

Kullanıcı oyu: 4,5

Okan

Ya arkadaş size kalırsa messi ronaldo hiç oynayamıyo adam yazmış ben daha iyi oynuyom :(

2014-11-18

Kullanıcı oyu: 4,5

nuri

dünyanın gelmiş geçmiş en iyi oyuncusu

2014-11-17

Kullanıcı oyu: 4,5

Mehmet Oğuz Acar

inaniyormusnuz ingilizce ödevimi türkçe yazıcam :D

2014-11-10

Kullanıcı oyu: 4,5

esat ışık

lionel messi dünyanın en iyi oyuncusu buna eminim

2014-10-21

Kullanıcı oyu: 4,5

enes ferikoğlu

ronaldo ve messi tam bir gol makinası ama benim en sevdiğim futbolcu ronaldo

2014-10-12

Kullanıcı oyu: 4,5

Emre Al Kabadayı

İnanabiliyor musunuz din ödevim ünlü birinin hayatı :)))

2014-10-07

Kullanıcı oyu: 4,5

irfan burak ege

Gelmiş geçmiş dünyanın en ama en iyi oyuncusu lionel andres messidir

2014-10-01

Kullanıcı oyu: 4,5

yunus emre baycan

messiçok iyi oyuncu ben yunus messinin hayranıyım maçlarını kaçırmazdım enson almanyayla kupa maçı yaptı ve almanya uzatmalarda attığı goole maçı kazandı ve kupayı almanya aldı maçtan son messi üzüldü ama tek messi değil bütün arkadaşları bende üzüldüm

2014-07-29

Kullanıcı oyu: 4,5

umutcan

Messi gibi bi efsane oyuncuyu
Hiçbirine değişmem ben messiye özeniyorum
Ve şimdi galatasaray alt yapısına gidiyorum

2014-07-08

Kullanıcı oyu: 4,5

Egemen Bekler

olum siz kimsiniz lan futbolcu gibi gören sizi maradona sanacak ya allah allah messi sizi ezer ya

2014-07-05

Kullanıcı oyu: 4,5

selçuk özer

mesi ve ronaldo efsane ama ben onlardan daha iyiyim sene sonra beni göreceksiniz türkiye ve dünya size futbolu öreteceğim

2014-06-15

Kullanıcı oyu: 4,5

inci

ben messi olamam ama messide ben olamaz

2014-05-28

Kullanıcı oyu: 4,5

messi

messi gibi futbolcu yok 4 yasimnan 13 yasima kadar onu izliyoorum

2014-05-26

Kullanıcı oyu: 4,5

hande

bakıyorum messi ile ilgili yorumlarınız var ben messiyi tanıyorum söylicem

2014-05-23

Kullanıcı oyu: 4,5

emir

siz başka siteye bakın hatırlatıyım c.romaldo dos santos aveironun 1 sezonda 125 gol atarak efsanavi dünya rekorunu kırdığını hatırlatırım

2014-05-20

Kullanıcı oyu: 4,5

ERCAN

MESSİ SANA HAYRANIM BEN BARCELONALIYIM 5 YILDIR MESSİYE HAYRANIM

2014-05-12

Kullanıcı oyu: 4,5

mine

çok tşk ederim ödevimde çok yardımcı oldu:)

2014-05-07

Kullanıcı oyu: 4,5

ömer adıyaman

messinin attığı gollerin yarısını ronaldo atamadı.

2014-04-18

Kullanıcı oyu: 4,5

Taner

Messye hayran olmamak elde değil adam rekor kırmış bide üstüne gidip kendi rekorunu kırmış süper hayran kaldım.

2014-04-17

Kullanıcı oyu: 4,5

Arhan

messi benim için çok iyi bir futbolcu oyuzden ben messi diyorum

2014-03-23

Kullanıcı oyu: 4,5

hebun

messi seni herşeyden çok seviyorum. ronaldo eşek sıpası.

2014-03-19

Kullanıcı oyu: 4,5

baran

Ronaldo küpe takyor Messi ona hava atyor

2014-03-15

Kullanıcı oyu: 4,5

Mehmet

Messi gelmiş geçmiş en iyi oyuncudur. Yapacağı her hamleyi saniyesine kadar düşünür tam anlamıyla futbolun dahisidir.

2014-03-09

Kullanıcı oyu: 4,5

beyza

Messi bence çok iyi.hayran kaldım

2014-03-05

Kullanıcı oyu: 4,5

cimbomfanı

Ben messinin bir yıldız olduğunu biliyordum ancak bilmediklerim benidaha çok şaırtti

2014-03-02

Kullanıcı oyu: 4,5

musa

ben ronaldoyu seviyom messi ölü be

2014-02-24

Kullanıcı oyu: 4,5

hebun

messi sen benim herşeyimsin messi seni herşeyden çok seviyorum messi seni annemden ve babamdan bile çok seviyorum

2014-02-15

Kullanıcı oyu: 4,5

bilal

Messi kesinlikle şu ana kadar dünyaya gelmiş geçmiş en iyi futbolcudur.

2014-02-13

Kullanıcı oyu: 4,5

ahmet

messi en çok gol atan kişidir tabiki

2014-02-11

Kullanıcı oyu: 4,5

uğur pektaş

arka sokaklardan murat ben messi gerçektende iyiymiş hayran kaldım

2014-02-11

Kullanıcı oyu: 4,5

kemal

bence messi dunyanin en gollu adami

2014-02-03

Kullanıcı oyu: 4,5

Selahattin Güngör

Bende futbolcu olursam onun rekorlarını ben kıracam

2014-01-22

Kullanıcı oyu: 4,5

abdullah

messi hastasıyım bidde ölümüne kadar GALATASARAYım

2013-12-18

Kullanıcı oyu: 4,5

emre

bence ronaldo t çünkü gol atamayınca hemen karı gibi ağlar peki ya messi ağlıyormu

2013-11-07

Kullanıcı oyu: 4,5

balaban kaptan

arkadaşlar asında messi dünyanın en iyi futbolcusu cristano ronaldo değil cristan ronaldo dediğin ne ki adam ağlıyo ağlıyo yenilince ağlıyo sora sabrinin karikatürlerine koyuyuolar messi yenilince ağlıyomu mesela bi kere barcelonada daniel alves bike ronaldoya öyle bi çalım attıki

2013-11-02

Kullanıcı oyu: 4,5

mazlum bilen

bendendaha iyi değil

2013-10-31

Kullanıcı oyu: 4,5

kemal

süper bir adam ya mükemmel

2013-10-23

Kullanıcı oyu: 4,5

Adamantium

ronaldo sadece hareket yapabiliyor messi tam bir gol makinesi

2013-10-14

Kullanıcı oyu: 4,5
Diğer (41) yorumu göster















Gizlilik İlkeleri | Güvenlik İlkeleri | İletişim | Site Haritası | Yardım Forumları

Messi, Sitede yer alan grafiklerin tüm hakları saklıdır. Kopyalayanlar hakkında yasal işlem yapılacaktır. Sitede yer alan bilgiler sadece bilgilendirme amaçlı olup, kullanımına, uygulanmasına, satın alınmasına, delil gösterilmesine veya tavsiye edilmesine aracılık etmez. Sitemizdeki bilgiler, hiç bir zaman kesin bilgi kaynağı olmayıp, kullanıcılar tarafından eklenmiştir veya yorumlanmıştır. buradaki bilgiler sitemizin asıl görüşlerini içermeyebileceği gibi hiçbir taahhüt ve tavsiye yerine de geçmez.

Aralık - 2014